Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα * Σκοτεινή κουκκίδα ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών ** Παιδικά: Η μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση * Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Ο αστερισμός των παραμυθιών * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Πορσελάνινες κούκλες * Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

Μετά από εμένα

Γράφει η Μαίρη Τσίλη
Νύχτωσε νωρίς. Δεν με νοιάζει. Την ψυχή μου αγκαλιάζει η μοναξιά. Δεν με νοιάζει. Έτσι κι αλλιώς είχα υποψιαστεί ότι ξανά θα έρθει μια βροχή από σιωπή. Ούτε αυτό με νοιάζει.
Ανάβω τσιγάρο και βάζω ποτό. Τα συναισθήματα μου είναι τόσο αδέξια απόψε και όμως τόσο επιδέξια μπορώ να αγκαλιάσω εμένα. Αυτό με πειράζει. Θέλω να μιλήσω στον εαυτό μου και τρέμουν τα λόγια μου. Κι αυτό με πειράζει.
Χαζή είναι απόψε η νύχτα και ανόητο θα είναι το πρωί που θα έρθει. Νιώθω τόσο αμήχανα. Δεν με αντέχω. Με επισκέπτονται οι στιγμές που ήμουν τρυφερή, ευαίσθητη, γλυκιά και ρομαντική. Που να ξέρατε όλοι εσείς ότι εκείνες τις στιγμές ήμουν πιο σκληρή με το είναι μου, πιο πολύ από όσο μπορεί να ήταν η μοίρα μου σκληρή με εμένα.
Θέλω να σβήσω τα σημάδια μου για αυτό και αφήνω να με κάψει το τσιγάρο μου.
Στα δάχτυλα μου για να μην μπορώ να γράψω.
Να πονέσω θέλω για πάρτη μου και να δαγκώσω τα δυο μου χείλη. Να φωνάζω και να ουρλιάξω από καημό και πόνο έστω για μια στιγμή.
Έχω δικαίωμα στην χαρά μου και στον λυγμό μου επίσης. Έχω κάνει τόσες απόπειρες αυτοκαταστροφής. Και ύστερα προσπάθησα να με αγαπήσω για να με αγαπήσουν και οι άλλοι έτσι όπως λένε. Και πάλι δεν τα κατάφερα. Πέρασα στο άλλο άκρο. Με ερωτεύτηκα!
Έχω πιει και είμαι λιώμα. Έχω γίνει λιώμα χωρίς να έχω πιει.
Με βαριέμαι και με λατρεύω. Είμαι απλά ένα αποτύπωμα στην άμμο επάνω που το πρώτο κύμα θα σβήσει. Είμαι ένας άγγελος και ένας θεός για όσο κρατάει έστω κι ένα καλό που ίσως τυχαία έκανα. Είμαι ένα τσιγάρο που σβήνει και μια ακόμα ευκαιρία.
Φίλησε με, αν αντέχεις χωρίς να δαγκώσεις το σε αγαπώ που θέλω να σου πω.

🍁

Copyright © Μαίρη Τσίλη All rights reserved, 2017
Το συνοδευτικό κολάζ δημιουργήθηκε από φωτογραφία της Μαίρης Τσίλη επιλογής της.

Της ίδιας:

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΤο μαγικό καράβι των Χριστουγέννων, Θάνου ΚωστάκηΗ λέσχη των φαντασμάτων, Κυριακής ΑκριτίδουΟ αστερισμός των παραμυθιών, Λίτσας ΚαποπούλουΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΣκοτεινή κουκκίδα, Γιάννη ΣμίχεληΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούΠορσελάνινες κούκλες, Δέσποινας ΔιομήδουςΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Το δικό μου παιδί!, Γιώργου ΓουλτίδηΟι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου, Ελένης ΦωτάκηΟι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί, Κωνσταντίνου ΤζίμαΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη