Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα * Σκοτεινή κουκκίδα ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών ** Παιδικά: Η μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση * Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Ο αστερισμός των παραμυθιών * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Πορσελάνινες κούκλες * Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

Κανείς δεν θα μάθει

Γράφει η Μαίρη Τσίλη
Αγάπη μου αλμυρή στα κόκκινα ντυμένη αναρωτιέμαι πως είναι δυνατόν ένα καλοκαίρι ολόκληρο να χωράει μέσα στην δική σου αγκαλιά. Κι όμως ξέρεις κάτι; Για μένα αν ήσουν εποχή, ένα γλυκό φθινόπωρο θα ήσουν. Σου ταιριάζουν τα χρώματα του. Το σώμα σου από άμμο φτιαγμένο σε μια αμμουδιά αφημένο μόνο η θάλασσα κάθε βράδυ να το χαϊδεύει και να το γεμίζει με φιλιά. Σε ερωτεύομαι και μου κόβεται η αναπνοή και δεν θέλω κάνεις να το μάθει.
Σε φαντάζομαι να στριφογυρνάς στο κρεβάτι σου. Να ζεσταίνεσαι, να ιδρώνεις να διψάς και μέσα στον ύπνο σου να χαμογελάς. Δεν θα προσπαθήσω να μαντέψω τα όνειρα που βλέπεις. Ό,τι ονειρεύεσαι δικό σου μόνο είναι. Μου αρκεί να αναπνέω την μυρωδιά σου έτσι όπως την σκορπάει ένα αεράκι ξαφνικό που μέσα από τα ανοιχτά παράθυρά σου λαθραία μπαίνει. Κι αυτό ακόμα δεν θέλω κανείς να το μάθει.
Έχεις κοιτάξει τα μάτια μου πιο πολύ από όσο έχω κοιτάξει τα δικά σου μάτια. Κι όμως είσαι από τα σώματα εκείνα που το σώμα μου αγάπησαν πιο πολύ από αυτό που είμαι εγώ. Θέλω οι λέξεις μου να χαρακώσουν τα δυο σου χείλη και να στάξει κόκκινο γλυκό κρασί ή αλλιώς του έρωτα το αίμα. Να έρθω να σε φιλήσω στο στόμα για να μην πονάς. Γιατί έτσι ερωτεύομαι εγώ.
Σε έχω αγαπήσει μέσα σε μέρες τόσο ανόητες και καθημερινές. Είπα ότι μισώ τον εαυτό μου τον μισό όταν χωρίς εσένα, κοιτώ στον ουρανό ένα φεγγάρι μισό. Δεν θα σου πω ποτέ σ' αγαπώ. Το μόνο που αντέχω να σου πω είναι ότι: σε θέλω!
Αν ήσουν χρώμα μόνο κόκκινο θα ήσουν. Εκείνο το κόκκινο το γλυκό, το ερεθιστικό, το βιαστικό που με κάνει άνευ όρων να έχω σε εσένα παραδοθεί πριν να το καταλάβω. Θυμάμαι ένα μεσημέρι Κυριακής που άρχισες να με καις προσπαθώντας από έρωτα να με σβήσεις. Τα κατάφερες.
Αγάπη μου αλμυρή στα κόκκινα ντυμένη, σε ερωτεύτηκα. Σε κρύβω και μέσα από τις λέξεις μου σε ζω έτσι ακριβώς όπως θέλω εγώ. Μα αυτό κανείς ποτέ δεν θα το μάθει.

Υ.Σ.: Αφιερωμένο σε μια αγάπη μου αλμυρή που με έκανε να δω τον έρωτα αλλιώς.

Copyright © Μαίρη Τσίλη All rights reserved, 2017
Το συνοδευτικό κολάζ δημιουργήθηκε από τον πίνακα (καλοκαιρινά λουλούδια/λάδι) Triple red της Laurie Pace

Της ίδιας:

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΤο μαγικό καράβι των Χριστουγέννων, Θάνου ΚωστάκηΗ λέσχη των φαντασμάτων, Κυριακής ΑκριτίδουΟ αστερισμός των παραμυθιών, Λίτσας ΚαποπούλουΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΣκοτεινή κουκκίδα, Γιάννη ΣμίχεληΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούΠορσελάνινες κούκλες, Δέσποινας ΔιομήδουςΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Το δικό μου παιδί!, Γιώργου ΓουλτίδηΟι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου, Ελένης ΦωτάκηΟι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί, Κωνσταντίνου ΤζίμαΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη