Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι * Όλα θα πάνε καλά ή και όχι * Νυχτοπερπατήματα * Ο πρίγκιψ του δευτέρου ορόφου * Ο αρχάγγελος των βράχων ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα * Σκοτεινή κουκκίδα ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών * Rock Around... Women! ** Παιδικά: Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

Ο έρωτας αλλιώς

Γράφει η Μαίρη Τσίλη
Δεν ήξερα ότι υπάρχεις, ούτε και σε είχα φανταστεί.
Ήθελα μόνο να ερωτευτώ έτσι όπως εγώ ήθελα. Με έναν έρωτα αλλιώς.
Σε βρήκα ξαφνικά στις διεγραμμένες μου χαρές.
Δεν χρειάστηκε να σε κοιτάξω γιατί ένιωσα το βλέμμα σου, σαν γυαλί να χαρακώνει το δέρμα μου.
Μάτωνα και δεν μπορούσα να αντιδράσω γιατί εσύ ήσουν αλλιώς.
Σε ερωτευόμουν και ξαναγεννιόμουν και από έρωτα πονούσα. Σε άγγιζα κι έπιαναν τα χέρια μου φωτιά.
Δάγκωνα τα δυο μου χείλη κι έκλεινα τα μάτια μου από θάρρος και ντροπή μαζί.
Κι εσύ γινόσουν καπνός κι αμέσως μετά υδρατμός και σαν φιλί από το πουθενά στάλαζες στο στήθος μου βαθιά.
Εμείς γίναμε σώματα γυμνά γεμάτα αλήθεια και σημάδια παλιά. Δεν κάναμε έρωτα ποτέ έτσι όπως οι άλλοι κάνουν. Ο έρωτας έκανε έρωτα μαζί μας.
Η πιο μεγάλη μου ηδονή μαζί σου, το φιλί που άφηνα στον λαιμό σου, εκεί ακριβώς που τρεμοπαίζει η πιο ανήθικη φλέβα της καρδιάς κι ο πιο μυστικός από έρωτα λυγμός.
Σε άφησα να φύγεις γιατί όπως είπα θέλω τον έρωτα αλλιώς. Δεν αντέχω να τον κατέχω. Θέλω να τον έχω και ταυτόχρονα να τον ονειρεύομαι.
Σε κάθε ανήδονο όνειρο μου, στην θλίψη μου και στην μελαγχολία μου, στης καρδιάς μου την έρημη γη, να σχηματίζω το πρόσωπο σου και το δικό σου κορμί.
Να φεύγεις και να έρχεσαι ηδονή κι οδύνη μου εσύ!
Να είσαι αυτό που επέλεξα να είσαι για να κερδίζω εσένα καθώς θα χάνω μέσα σου εμένα.
Να είσαι για μένα ο δικός μου έρωτας αλλιώς.

💜

Copyright © Μαίρη Τσίλη All rights reserved, 2017
Το κολάζ δημιουργήθηκε από τμήματα του πίνακα The lovers της Amparo Lopez (λάδι)

Περισσότερα της Μαίρης Τσίλη:
Λίγη ζωή ακόμη
Γυμνή μου αλήθεια

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΌλα θα πάνε καλά ή και όχι, Meg MesonΟ αρχάγγελος των βράχων, Μένιου ΣακελλαρόπουλουΝυχτοπερπατήματα, Λέιλα ΜότλιΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΣκοτεινή κουκκίδα, Γιάννη ΣμίχεληΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούRock Around... Women!, Γιώργου ΜπιλικάΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Οι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΟ πρίγκιψ του δευτέρου ορόφου, Άρη ΣφακιανάκηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου, Ελένης ΦωτάκηΟι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί, Κωνσταντίνου ΤζίμαΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη