Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι * Όλα θα πάνε καλά ή και όχι * Νυχτοπερπατήματα ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα * Σκοτεινή κουκκίδα ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών * Rock Around... Women! ** Παιδικά: Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Ο αστερισμός των παραμυθιών * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Πορσελάνινες κούκλες * Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

«Αν ήμουν λουλούδι θα ήμουν ορχιδέα», Γιάννης Δημάς

Τι εστί έρως;
Γ.Δ.: Θα παραφράσω μία φράση της Μαλβίνας Κάραλη: «Γυναίκα είναι μία, η γυναίκα μου. Ενδιάμεση κατάσταση δεν υπάρχει.»

Πιστεύεις στα ζώδια;
Γ.Δ.: Χμμμ… Έχω ξαδέλφη αστρολόγο που τα βρίσκει όλα. Τι να πω;

Τι δώρο θα έκανες σε έναν εχθρό σου;
Γ.Δ.: Δεν έχω εχθρούς, οπότε δεν θα χρειαστεί να τους κάνω ποτέ δώρο.

Έχεις κατοικίδιο;
Γ.Δ.: Ναι, ένα πανέμορφο γκόλντεν ρητρίβερ, τη Λήδα.

Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα;
Γ.Δ.: Δεν ασχολούμαι με το ποδόσφαιρο.

Καραμελάκια ή σοκολατάκια;
Γ.Δ.: Σοκολάτα.

Μαύρο ή άσπρο;
Γ.Δ.: Ανάλογα τη διάθεση.

Τι πρέπει να συμβεί μια τέλεια μέρα;
Γ.Δ.: Θάλασσα, ήλιος, καφές με φίλους και φαγητό με οικογένεια.

Τι νούμερο παπούτσι φοράς;
Γ.Δ.: 43-44.

Έχεις χόμπι;
Γ.Δ.: Συγγραφή και τοξοβολία.

Ποιο τραγούδι αφιερώνεις στον/στην αγαπημένο/-η σου;
Γ.Δ.: «Sky full of stars», από τους Coldplay.

Γράψε μου ένα μυστικό.
Γ.Δ.: Μετά δεν θα είναι μυστικό!

Πεινάς;
Γ.Δ.: Μπα, συνήθως ξεχνάω να φάω!

Τι γνώμη έχετε για τον κτήτορα;
Γ.Δ.: Πολύ θα ήθελα να τη γνωρίσω από κοντά!

Ποιο φαγητό θα ήθελες να είσαι και ποιος θα ήθελες να σε φάει;
Γ.Δ.: Ιδέα δεν έχω.

Αν ήσουν λουλούδι, ποιο θα διάλεγες;
Γ.Δ.: Ορχιδέα.

Πότε δάκρυσες τελευταία φορά και γιατί;
Γ.Δ.: Στο τέλος του Lalaland πριν μερικές εβδομάδες.

Τι όνειρο είδες χθες το βράδυ; (Έστω στην λογοκριμένη του έκδοση)
Γ.Δ.: Το παιδί ενός φίλου μελαχρινό, ενώ είναι ξανθό και ότι ζήταγα τσιγάρο από τη νονά μου…

Ποιο στιχάκι ή μέρος βιβλίου σε έχει σημαδέψει;
Γ.Δ.: Βρίσκω συγκλονιστικό το βιβλίο «Σαββατογεννημένη» της Μαλβίνας, που βασικά είναι συλλογή κάποιων τελευταίων της άρθρων.

Πότε αδιαφόρησες τελευταία φορά και γιατί;
Γ.Δ.: Συνήθως δεν αδιαφορώ...

Τι είναι για σένα η ζωή;
Γ.Δ.: Όπως είπε ο Φόρρεστ Γκαμπ «Life is like a box of chocolate, you never know what you are gonna get.»

Υπάρχει περίπτωση να μην έχεις απογοητεύσει τον 12χρονο εαυτό σου;
Γ.Δ.: Στα 12 μου το μόνο που ήθελα είναι να είμαι καλός στο σχολείο, ως εκ τούτου, δεν νομίζω να τον απογοήτευσα ποτέ (όσο επιφανειακό και αν ακούγεται αυτό).

Ποιο ήταν το μεγαλύτερο ψέμα που είπες στον εαυτό σου;
Γ.Δ.: Ότι με αγαπούσε ένας πρώην κολλητός.

Ποια είναι η πρώτη σου αγάπη;
Γ.Δ.: Η Ράνια, μια κοκκινομάλα με φακίδες και γαλάζια μάτια, συμμαθήτριά μου στο νηπιαγωγείο, ένα χρόνο μεγαλύτερη. Την είχα βρει στο facebook και δεν με θυμόταν…

Γράψε δύο συναισθήματα που σ’ αντιπροσωπεύουν
Γ.Δ.: Αγάπη και έρωτας.

Τι ήταν αυτό που περίμενες από τη ζωή και δεν το πέτυχες ως σήμερα;
Γ.Δ.: Αυτό που περιμένω είναι να αποφοιτήσω από τη σχολή μου φέτος!

Αν γυρνούσες το χρόνο πίσω, τι θα άλλαζες;
Γ.Δ.: Ίσως να ήμουν πιο καχύποπτος με μερικούς ανθρώπους…

Πως βλέπεις τη ζωή σου σε τριάντα χρόνια;
Γ.Δ.: Στα 56-57 μου; Να σπουδάζω τα τέσσερα παιδιά μου και να ζω την οικογενειακή ευτυχία!

Ποιος/ποια είναι ο/η καλύτερος/-η φίλος/-η σου;
Γ.Δ.: Δεν έχω καλύτερο φίλο, αλλά λίγους και καλούς.

Ποια είναι η μεγαλύτερή σου φοβία;
Γ.Δ.: Να με εγκαταλείψουν ή/και να μείνω μόνος μου.

Ποια είναι η μεγαλύτερη τρέλα που έκανες στα μαθητικά σου χρόνια;
Γ.Δ.: Κοπάνα. Για να πάω να διαβάσω. Badass. Άσε που με πιάσανε κιόλας!

Σε ποια ερώτηση θα ήθελες να απαντήσεις;
Γ.Δ.: Τι έφαγες χτες; Και ναι, έφτιαξα μια κρεατόσουπα να γλείφεις τα δάχτυλά μου!!!

Με ποιον επώνυμο θα θελες να ναυαγήσεις σε έρημο νησί;
Γ.Δ.: Με τους Jensen Ackles, Jared Padalecki και Misha Collins (Supernatural!).

Θάλασσα ή βουνό;
Γ.Δ.: Ασυζητητί θάλασσα!

Ποια εποχή θα ήθελες να ήσουν;
Γ.Δ.: Μ’αρέσει το φθινόπωρο για τα χρώματα και τις μυρωδιές του.

Πιστεύεις στην τύχη;
Γ.Δ.: Δυστυχώς, επειδή είναι άτιμο πράγμα!

Που θα ήθελες να βρισκόσουν αυτή τη στιγμή;
Γ.Δ.: Σε ένα τροπικό νησί, να πίνω κοκτέιλ κάτω από έναν φοίνικα… Τάσεις φυγής εν μέσω εξεταστικής!

Γράψε μου μια ερώτηση από το σχολικό λεύκωμα που θα ήθελες να απαντηθεί σήμερα.
Γ.Δ.: «Τι εστί γυνή;» Και η απάντησή μου: το πιο υπέροχο δημιούργημα του Κυρίου!

Και πες μου ποια από τις παραπάνω ερωτήσεις δεν θα ήθελες να απαντηθεί σήμερα.
Γ.Δ.: Όλες είχαν τη χάρη τους!

Υστερόγραφο
Γ.Δ.: Ευχαριστώ για την φιλοξενία!

Απάντησε ο/η
Γιάννης Δημάς
Σαν σχολικό λεύκωμα
Ή αλλιώς, πως θα απαντούσατε σήμερα τις ερωτήσεις των λευκωμάτων της σχολικής ηλικίας
Περισσότερα σαν κι αυτό ανεβαίνουν υπό την ετικέτα Λευκόιστος
Εκείνοι που απαντούν τις ερωτήσεις προσθέτουν και μία δική τους στη σειρά για τους επόμενους
Ζητήστε κι εσείς να απαντήσετε εδώ

Περισσότερα από/για τον Γιάννη Δημά:
Ο Γιάννης Δημάς και Οι ζώνες της φωτιάς [στο Πλοκόλεξο]
Ο Γιάννης Δημάς και Οι ζώνες της φωτιάς [απαντώντας το ερωτηματολόγιο Ρντι Φερστ]

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΤο μαγικό καράβι των Χριστουγέννων, Θάνου ΚωστάκηΌλα θα πάνε καλά ή και όχι, Meg MesonΝυχτοπερπατήματα, Λέιλα ΜότλιΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΣκοτεινή κουκκίδα, Γιάννη ΣμίχεληΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούRock Around... Women!, Γιώργου ΜπιλικάΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Το δικό μου παιδί!, Γιώργου ΓουλτίδηΟι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου, Ελένης ΦωτάκηΟι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί, Κωνσταντίνου ΤζίμαΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη