Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Ματωμένος Δούναβης * Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών ** Παιδικά: Τα βάσανα του Τεό και της Λέας * Η μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση * Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Ο αστερισμός των παραμυθιών * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Πορσελάνινες κούκλες * Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

«Δημιουργία, βίτσιο και οργασμός για μένα η γραφή», Μαρία Μητσιούλη

Πότε αρχίσατε να γράφετε;
Μ.Μ.: Εξ-απ-ανέκαθεν!, που λέω κι εγώ. Χαρακτηριστική εμφατική απάντησή μου σε ερώτηση απορίας με γουρλωμένα μάτια και σαλάκια στο χείλος της κάτω σιαγόνας. Ίσως και από την κοιλιά της μάνας μου.

Ποια έργα σας έχουν δημοσιευθεί ή εκδοθεί μέχρι σήμερα; 
Μ.Μ.: Μία νουβέλα, πολλά ποιήματα και αρκετά διηγήματα είναι το πνευματικό μου βιος. Ένα εκ των διηγημάτων μου έχει βραβευτεί τον Ιανουαρίου του 2016 με το Α' βραβείο μεταξύ 80 διηγημάτων σε Πανελλήνιο Λογοτεχνικό διαγωνισμό και αυτή τη στιγμή "μοστράρει" καμαρώνοντας σ΄ ένα βιβλίο των εκδόσεων iWrite σε συλλογική δουλειά 22 Διηγημάτων, με τίτλο «Οι Μάγισσες της Θεσσαλίας». Προσφάτως, τον Νοέμβριο του ίδιου έτους, διακρίθηκα με έπαινο για ένα άλλο μου διήγημα με τίτλο «Σαλαάμ», σ΄ έναν ακόμη Λογοτεχνικό διαγωνισμό μεταξύ 87 έργων των εκδόσεων Γράφημα και GoodBooksWeb.com. Επίσης ετοιμάζω το πρώτο λογοτεχνικό μου βιβλίο. Ένα μυθιστόρημα.

Ποιοι ανήκουν στους αναγνώστες σας;
Μ.Μ.: Θεωρώ ότι η επιλογή μου από τους αναγνώστες μου -είτε σε έντυπο υλικό, είτε μέσω του διαδικτύου... εκεί μέσω του λογαριασμού μου στο FB- γίνεται με κριτήριο την αμεσότητά μου. Περιγραφική, λιτή και ουσιώδης. Χωρίς "φαμφαρολογίες" και ροζ συννεφάκια η γραφή μου!Περιεκτική αλλά συνάμα αφοπλιστικά πλούσια ως προς τη χρωματική λεκτική μου παλέτα. Το κοινό των αναγνωστών μου ποικίλει ως προς την ηλικία και το φύλο, για τους λόγους που ακριβώς περιέγραψα πιο πάνω. Η αγάπη, ο έρωτας, η επιθυμία, ο χτύπος της καρδιάς δεν διαφέρει από άνθρωπο σε άνθρωπο. Διαδικαστικές είναι οι διαφορές αλλά το συναίσθημα είναι υπαρκτό για όλους!

Τι εύχεστε για το μέλλον;
Μ.Μ.: Να συνεχίσω να "στοχεύω". Αυτό που με νοιάζει είναι να μπορώ να ταξιδεύω -κι αν καταφέρω να κάνουν κι άλλους ανθρώπους να το βιώσουν μαζί μου, αυτό θα ήταν επίτευγμα για μένα!- μέσα από τα γραπτά μου. Να ξεμπουκώνω και να λύνομαι. Ψυχοθεραπεία, ανάγκη, έκφραση, ερωτισμός. Όπως και δημιουργία, βίτσιο και οργασμός για μένα η γραφή. Στόχος μου να μη σταματήσω να τα βιώνω όλα αυτά!

Πως περιγράφετε τον εαυτό σας;
Μ.Μ.: Μία ρεαλιστική παραμυθού είμαι, γεμάτη όμως από ερωτισμό και λαγνεία. Ένα κουλτουριάρικο αλάνι.
Αυτές ήταν οι απαντήσεις. Για τις ερωτήσεις δε παίρνω όρκο.
Δείτε περισσότερα από τη στήλη Στις5 ακολουθώντας τον σύνδεσμο.

Διαβάστε ένα απόσπασμα από το διήγημα της Μαρίας Μητσιούλη, Σαϊμέ Σουλτάν, η μάγισσα:

«...Δεν ξέρω γιατί τους φόβιζε η κυρά Σουλτάνα -έτσι την ήξερα- αλλά εμένα με γοήτευε. Μου προκαλούσε δέος αυτή η δωρικότητα που είχε το παρουσιαστικό της. Μια παρουσία ήσυχη, λιτή μα συνάμα επιβλητική. Μετρίου αναστήματος, με ίσιες γραμμές στο πρόσωπο. Χείλη λεπτά, καλοσχηματισμένα, χωρίς ρυτίδες και αυλακώματα, παρ΄ όλα τα χρόνια που κουβαλούσε. Φρύδια συμμετρικά και βλέμμα ήρεμο. Μόνο αν είχες το θάρρος να την κοιτάξεις ίσια, μέσα στα μάτια της, τότε ίσως να μπορούσες να ξεχωρίσεις τη σπιρτάδα από το απόλυτο μαύρο χρώμα τους. Τα μαλλιά της κάποτε πρέπει να υπήρξαν κι αυτά μαύρα. Αυτό που ξεχώριζα εγώ από το τσεμπέρι της, όταν αυτό τραβιόταν προς τα πίσω στο κεφάλι της, ήταν το γκρίζο χρώμα τους, που στο φως του ήλιου έπαιρνε ασημένιες λάμψεις. Δεν ήταν μόνο τα παιδιά που φοβόντουσαν την "μάγισσα", αλλά και οι μεγάλοι, που φύτευαν τις φοβίες τους στο μυαλό των παιδιών. Η υποκρισία των οποίων ήταν μεγαλύτερη από οποιονδήποτε φόβο ή δεισιδαιμονία κουβαλούσαν μέσα τους γι' αυτή τη γυναίκα...»
Βρείτε ολόκληρο το διήγημα στη συλλογή Οι μάγισσες της Θεσσαλίας από τις εκδόσεις iWrite.
Σαν βιογραφικό σημείωμα...
Δεν έχω να πω πολλά για μένα... Είμαι σε άγουρο στάδιο ακόμη. Ειλικρινά τιμητικό να θέλετε να με ανακαλύψετε και να με συστήσετε στο διαδικτυακό κοινό σας, αλλά δε θα εντυπωσιαστεί από την πορεία μου. Πάραυτα θα σας πω ό,τι χρειάζεται! Ασχολούμαι με τη γραφή από τα χρόνια του σχολείου. Λατρεύω το διάβασμα... από τον τύπο μέχρι τα κόμικς! Γράφω και αναρτώ στο προφίλ μου και σε διάφορες λογοτεχνικές ομάδες ποιήματα κι ο λόγος που το κάνω αυτό είναι γιατί αγαπώ τον άνθρωπο και πιστεύω σ' αυτόν. Είμαι κοινωνικό άτομο και γνωρίζω ότι έχω το χάρισμα της αμεσότητας και της επικοινωνίας κι ένας τρόπος είναι και αυτός. Νιώθω ότι επικοινωνώ με τον άλλο και ενίοτε τον εκφράζω μέσα από τη γραφή μου. Η γραφή για μένα είναι ξεδίπλωμα, είναι ψυχοθεραπεία, είναι έκφραση και ανάγκη! Είναι η προέκτασή μου... Για το συγγραφικό μου έργο δεν έχω να πω πολλά. Έχω γράψει μία Νουβέλα η οποία μου είχε ζητηθεί από μεγάλο εκδοτικό οίκο για να κυκλοφορήσει σε Ελλάδα-Ευρώπη και Κύπρο σε 1000 αντίτυπα, αλλά δεν προχώρησε η συνεργασία μας για καθαρά οικονομικούς λόγους! Έχω γράψει αρκετά ποιήματα και αρκετά διηγήματα που βρίσκονται στο συρτάρι μου (!) και τον Ιανουάριο του 2016 ένα από αυτά -διήγημα- μου χάρισε την πρωτιά σε ένα Λογοτεχνικό διαγωνισμό! Πέραν του πρώτου βραβείου, οι φίλοι μου του εκδοτικού αυτού ανέλαβαν να μου εκδώσουν το πρώτο μου λογοτεχνικό βιβλίο. Ένα μυθιστόρημα. Βρίσκομαι στο στάδιο της ολοκλήρωσης του έργου μου και πιστεύω σύντομα θα το παραδώσω! Ο πρώτος Πανελλήνιος Λογοτεχνικός Διαγωνισμός που με έχρισε με την πρωτιά ήταν των εκδόσεων iWrite μέσα από 80 διηγήματα με θέμα «Οι Μάγισσες της Θεσσαλίας». Δημιουργήθηκε ένα βιβλίο με συλλογή 22 διηγημάτων εκ των οποίων πρώτο το δικό μου με τίτλο «Σαϊμέ Σουλτάν, η Μάγισσα». Στις 12 Νοέμβρη σε έναν άλλο Λογοτεχνικό Διαγωνισμό Διηγήματος από τις Εκδόσεις Γράφημα σε συνεργασία με την ιστοσελίδα GoodBooksWEB.com, διακρίθηκα με έπαινο για το διήγημά μου με τίτλο «Σαλαάμ». Συνεχίζω την πορεία μου γιατί για μένα είναι κινητήριος δύναμη η γραφή! Σε όποιο στάδιο κι αν φτάσει... όσο κι αν εξελιχθεί!

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΤο μαγικό καράβι των Χριστουγέννων, Θάνου ΚωστάκηΗ λέσχη των φαντασμάτων, Κυριακής ΑκριτίδουΟ αστερισμός των παραμυθιών, Λίτσας ΚαποπούλουΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΗ μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση, Χριστόφορου ΧριστοφόρουΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούΠορσελάνινες κούκλες, Δέσποινας ΔιομήδουςΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Το δικό μου παιδί!, Γιώργου ΓουλτίδηΟι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου, Ελένης ΦωτάκηΟι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί, Κωνσταντίνου ΤζίμαΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη