Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι * Όλα θα πάνε καλά ή και όχι * Νυχτοπερπατήματα * Ο πρίγκιψ του δευτέρου ορόφου ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα * Σκοτεινή κουκκίδα ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών * Rock Around... Women! ** Παιδικά: Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Ο αστερισμός των παραμυθιών * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Πορσελάνινες κούκλες * Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

«Η ζωή είναι ένα ταξίδι», Εύη Φρυγανά

Τι εστί έρως;
Ε.Φ.: Ένα από τα πιο δυνατά συναισθήματα που μπορεί να βιώσει ο άνθρωπος. Διαρκεί λίγο, αλλά είναι έντονο.

Πιστεύεις στα ζώδια;
Ε.Φ.: Όχι.

Τι δώρο θα έκανες σε έναν εχθρό σου;
Ε.Φ.: Θα έμενα μακριά του.

Έχεις κατοικίδιο;
Ε.Φ.: Όχι.

Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα;
Ε.Φ.: Υποστηρίζω Σλίδεριν στο μαθητικό πρωτάθλημα κουίντιτς στο Χόγκουαρτς.

Καραμελάκια ή σοκολατάκια;
Ε.Φ.: Μην μου το κάνεις αυτό... Και τα δύο!

Μαύρο ή άσπρο;
Ε.Φ.: Μαύρο.

Τι πρέπει να συμβεί μια τέλεια μέρα;
Ε.Φ.: Να την περάσω ανάλογα με την διάθεσή μου.

Τι νούμερο παπούτσι φοράς;
Ε.Φ.: 41.

Έχεις χόμπι;
Ε.Φ.: Πέρα από το γράψιμο, είμαι φανατική σινεφίλ. Ένα «χόμπι», που καταλαμβάνει μεγάλο κομμάτι της ημέρας μου, είναι και το Moonlight Tales.

Ποιο τραγούδι αφιερώνεις στον/στην αγαπημένο/-η σου;
Ε.Φ.: Δεν είμαι από τους ανθρώπους που κάνουν τέτοια. Ας διαλέξει ένα από μόνος του.

Γράψε μου ένα μυστικό.
Ε.Φ.: Παραθέτοντας τα λόγια της Κάτνις από τη «Φωτιά» θα πω: «Είμαι ανοιχτό βιβλίο. Όλοι μοιάζουν να ξέρουν τα μυστικά μου πριν από μένα».
Τώρα εσύ λες «Δυστυχώς, πιστεύω πως είναι αλήθεια αυτό».

Πεινάς;
Ε.Φ.: Με προσβάλεις... Πάντα!

Τι γνώμη έχετε για τον κτήτορα;
Ε.Φ.: Μόλις γνωριστήκαμε, αλλά μέχρι στιγμής όλα καλά.

Ποιο φαγητό θα ήθελες να είσαι και ποιος θα ήθελες να σε φάει;
Ε.Φ.: Οι ερωτήσεις όσο πάνε γίνονται και πιο τρομακτικές. Ξέρω ‘γω;

Αν ήσουν λουλούδι, ποιο θα διάλεγες;
Ε.Φ.: Κάτι που θα άφηναν στην ησυχία του οι άνθρωποι. Δεν νομίζω να ‘ναι και το καλύτερο να αργοπεθαίνεις σε ένα βάζο.

Πότε δάκρυσες τελευταία φορά και γιατί;
Ε.Φ.: Δεν θυμάμαι, αλλά σε διαβεβαιώνω ότι έβλεπα ταινία.

Τι όνειρο είδες χθες το βράδυ; (Έστω στην λογοκριμένη του έκδοση).
Ε.Φ.: Δεν έχεις ιδέα τι βλακείες βλέπω κάθε βράδυ. Η άγνοια είναι ευτυχία στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Ποιο στιχάκι ή μέρος βιβλίου σε έχει σημαδέψει;
Ε.Φ.: Πολλά και διάφορα. Θες τώρα ν’ αρχίσω να γράφω;

Πότε αδιαφόρησες τελευταία φορά και γιατί;
Ε.Φ.: Πιθανότατα πολύ πρόσφατα για κάτι που δεν μου κίνησε ούτε λίγο το ενδιαφέρον. Συνήθως ασχολούμαι όταν πρόκειται για σοβαρά θέματα, οπότε θα ‘ταν κάτι ανάξιο λόγου μάλλον.

Τι είναι για σένα η ζωή;
Ε.Φ.: Ένα ταξίδι.

Υπάρχει περίπτωση να μην έχεις απογοητεύσει τον 12χρονο εαυτό σου;
Ε.Φ.: Από τότε ακόμα είχα όνειρο να εκδώσω ένα βιβλίο μου. Οπότε ναι, τον έχω απογοητεύσει γενικά, αλλά το όνειρό μου που έγινε πραγματικότητα γέρνει λίγο τη ζυγαριά προς το μέρος του εικοσάχρονου εαυτού μου.

Ποιο ήταν το μεγαλύτερο ψέμα που είπες στον εαυτό σου;
Ε.Φ.: «Τελευταίο κεφάλαιο γι’ απόψε.»

Ποια είναι η πρώτη σου αγάπη;
Ε.Φ.: «ΙΟΝ αμυγδάλου, η πρώτη μου αγάπη και παντοτινή».*
*αυτόματη μήνυση για καταπάτηση πνευματικών δικαιωμάτων

Γράψε δύο συναισθήματα που σ’ αντιπροσωπεύουν.
Ε.Φ.: Περηφάνια και προκατάληψη (και έρωτας για τον Ντάρσι).

Τι ήταν αυτό που περίμενες από τη ζωή και δεν το πέτυχες ως σήμερα;
Ε.Φ.: Δεν μου έρχεται κάτι στο μυαλό.

Αν γυρνούσες το χρόνο πίσω, τι θα άλλαζες;
Ε.Φ.: Τίποτα.

Γράψε μου μια ερώτηση από το σχολικό λεύκωμα που θα ήθελες να απαντηθεί σήμερα.
Ε.Φ.: Πως βλέπεις τη ζωή σου σε τριάντα χρόνια;

Υστερόγραφο
Ε.Φ.: Χρόνια είχα να το κάνω αυτό, πλάκα είχε!

Απάντησε ο/η
Εύη Φρυγανά
Σαν σχολικό λεύκωμα
Ή αλλιώς, πως θα απαντούσατε σήμερα τις ερωτήσεις των λευκωμάτων της σχολικής ηλικίας
Περισσότερα σαν κι αυτό ανεβαίνουν υπό την ετικέτα Λευκόιστος
Εκείνοι που απαντούν τις ερωτήσεις προσθέτουν και μία δική τους στη σειρά για τους επόμενους
Ζητήστε κι εσείς να απαντήσετε εδώ

Τις απαντήσεις της Εύης Φρυγανά συνοδεύει κολάζ με φωτογραφία της ίδιας και τμήμα από το εξώφυλλο του μυθιστορήματός της, Αναζήτηση εκδίκησης (Δυάς εκδοτική).
Περισσότερα για το βιβλίο: Η Εύη Φρυγανά σε Αναζήτηση εκδίκησης

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΤο μαγικό καράβι των Χριστουγέννων, Θάνου ΚωστάκηΌλα θα πάνε καλά ή και όχι, Meg MesonΝυχτοπερπατήματα, Λέιλα ΜότλιΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΣκοτεινή κουκκίδα, Γιάννη ΣμίχεληΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούRock Around... Women!, Γιώργου ΜπιλικάΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Οι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΟ πρίγκιψ του δευτέρου ορόφου, Άρη ΣφακιανάκηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου, Ελένης ΦωτάκηΟι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί, Κωνσταντίνου ΤζίμαΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη