Εγγραφή στο newsletter για να μη χάνετε τίποτα! *** Φωνή τέχνης: Έχουμε πρωτιές! *** Δωρεάν διπλές προσκλήσεις! *** Κατεβάστε ΔΩΡΕΑΝ ebooks ή διαβάστε λογοτεχνικά κείμενα σε πρώτη δημοσίευση ΕΔΩ! *** Αν σας αρέσει το θέατρο -παρακολουθείτε όλα τα είδη- ή έχετε άποψη για μουσικά άλμπουμ ή για ταινίες ή διαβάζετε λογοτεχνικά έργα κτλ. και επιθυμείτε να μοιράζεστε τις εντυπώσεις σας μαζί μας, επικοινωνήστε με το koukidaki. Αρθρογράφοι, κριτικογράφοι, άνθρωποι με ανάλογη κουλτούρα ζητούνται! *** Δείτε τις ημερομηνίες των προγραμματισμένων κληρώσεων στη σελίδα των όρων.
ΚΕΡΔΙΣΤΕ ΒΙΒΛΙΑ ακολουθώντας τους συνδέσμους. Μυθιστορήματα: Αιθέρια: Η προφητεία * Ζεστό αίμα * Το μονόγραμμα του ίσκιου * Μέσα από τα μάτια της Ζωής! * Οι Σισιλιάνοι ** Ποίηση: Και χορεύω τις νύχτες * Δεύτερη φωνή Ι * Άπροικα Χαλκώματα * Σκοτεινή κουκκίδα ** Διάφορα άλλα: Πλάτωνας κατά Διογένη Λαέρτιο * Παζλ γυναικών ** Παιδικά: Η μάγισσα Θερμουέλα σε κρίση * Η λέσχη των φαντασμάτων * Το μαγικό καράβι των Χριστουγέννων * Ο αστερισμός των παραμυθιών * Οι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί * Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου * Ο Κάγα Τίο... στην Ελλάδα ** Νουβέλες: Πορσελάνινες κούκλες * Το δικό μου παιδί * Όταν έπεσε η μάσκα

Η Χριστίνα Μιχελάκη και Τα αστέρια του πεπρωμένου

Πως σας ήρθε η ιδέα;
Χ.Μ.: Η ιδέα για το βιβλίο μου, μου ήρθε μέσα από ένα όνειρο. Στο όνειρο λοιπόν είχα δει μία νεαρή κοπέλα να τρέχει πανικόβλητη σε ένα λιβάδι και ένα αγόρι να της φωνάζει. Όταν ξύπνησα η ιδέα είχε αρχίσει να σχηματίζεται ήδη μέσα μου.

Που γράψατε το βιβλίο σας;
Χ.Μ.: Σε πολλά και διάφορα μέρη. Το ξεκίνημα έγινε στο σπίτι που έμενα με τους γονείς μου, στο Ηράκλειο της Κρήτης. Το τελείωμα έγινε στην περιοχή των Μαλίων, κατά την διάρκεια της πρακτικής μου.

Πόσο χρόνο σας πήρε η συγγραφή;
Χ.Μ.: Η αρχική ιστορία μου πήρε πέντε μήνες. Όμως ο υπολογιστής που είχε μέσα το αρχείο χάλασε και έχασα όλη την ιστορία εκτός από τα τρία πρώτα κεφάλαια. Μέχρι να την ξαναγράψω μου πήρε άλλους τρεις μήνες. Σύνολο οχτώ.

Πως θα χαρακτηρίζατε το βιβλίο σας με δυο λόγια;
Χ.Μ.: Μαγευτικό, ρομαντικό, αστείο.

Θέλετε να μας δώσετε μια περιγραφή;
Χ.Μ.: Η ιστορία διαδραματίζεται γύρω από τρία κορίτσια, την Λόρα, την Ναταλία και την Κορίν. Μέσα από διάφορα γεγονότα μαθαίνουν ότι έχουν μαγικές ικανότητες αλλά και έναν εχθρό που τις κυνηγάει εδώ και πολλούς αιώνες.

Τι αγαπήσατε περισσότερο σε αυτό το βιβλίο;
Χ.Μ.: Τα συναισθήματα που μου δημιουργούσε κατά την περίοδο της συγγραφής του.

Ποιος είναι ο πιο αγαπημένος σας ήρωας και γιατί;
Χ.Μ.: Ο αγαπημένος μου ήρωας είναι η Λόρα. Η Λόρα καθρεφτίζει όλα τα συναισθήματα που είχε εκείνη την εποχή, τα οποία δεν ήταν και τόσο φωτεινά.

Τι προσφέρει αυτό το βιβλίο στον αναγνώστη, βιβλιόφιλο ή βιβλιοφάγο;
Χ.Μ.: Τι προσφέρει; Ένα ταξίδι στην μαγεία αλλά και στην πραγματικότητα.

Ποια είναι η μεγαλύτερη αγωνία σας;
Χ.Μ.: Να είναι χαρούμενοι οι άνθρωποι που αγαπώ και με στηρίζουν.

Φοβάστε...
Χ.Μ.: Την μοναξιά.

Αγαπάτε...
Χ.Μ.: Τον γιο και τον άντρα μου. Σημαντικά πρόσωπα στην ζωή μου, όπως οι φίλες και οι συνεργάτες μου. Τα βιβλία και την συγγραφή.

Ελπίζετε...
Χ.Μ.: Για ένα πιο αισιόδοξο μέλλον.

Θέλετε...
Χ.Μ.: Αυτή την στιγμή, μια βουτιά στην θάλασσα.

Ποιοι αναγνώστες θα λατρέψουν αυτό το βιβλίο;
Χ.Μ.: Σίγουρα οι λάτρεις τις φανταστικής λογοτεχνίας αλλά και το εφηβικό κοινό.

Γιατί πρέπει να το διαβάσουμε;
Χ.Μ.: Γιατί θα σας μάθει πως ακόμα και την πιο μαύρη μας στιγμή, θα βρεθεί λίγο φως να μας δώσει ελπίδα.

Γιατί δεν πρέπει;
Χ.Μ.: Για να μην διαβάσει κάποιος το βιβλίο μου, θα πρέπει να μην χωνεύει καθόλου την φανταστική λογοτεχνία και κατ’ επέκταση τις μάγισσες.

Που/πως μπορούμε να βρούμε το βιβλίο σας;
Χ.Μ.: Το βιβλίο μου μπορείτε να το προμηθευτείτε, στέλνοντας μου προσωπικό μήνυμα, στο προφίλ μου στο facebook, στην σελίδα μου ή στο mail: christinamichelaki@outlook.com

Που μπορούμε να βρούμε εσάς;
Χ.Μ.: Στο facebook, στην σελίδα μου, στο mail: christinamichelaki@outlook.com και στο προφίλ μου στο Wattpad.

Ποιο χρώμα του ταιριάζει;
Χ.Μ.: Το σκούρο μπλε.

Ποια μουσική;
Χ.Μ.: Το Unstoppable από E.S. Posthumus.

Ποιο άρωμα;
Χ.Μ.: Εκείνο του τριαντάφυλλου.

Ποιο συναίσθημα;
Χ.Μ.: Η ελπίδα που έρχεται μετά από κάθε φουρτούνα.

Αν δεν ήταν βιβλίο, τι θα μπορούσε να είναι;
Χ.Μ.: Πιστεύω ταινία.

Αν δεν ήσασταν συγγραφέας τι θα μπορούσατε να είστε;
Χ.Μ.: Δύσκολη ερώτηση. Ίσως σκιτσογράφος.

Ποιον συγγραφέα διαβάζετε ανελλιπώς;
Χ.Μ.: Δεν έχω κάποιον ιδιαίτερο συγγραφέα. Θα έλεγα ότι αγαπώ λίγο περισσότερο τα βιβλία της Lauren Kate.

Σας έχει επηρεάσει άλλος συγγραφέας στον τρόπο που γράφετε ή σκέφτεστε ή ζείτε; Ποιος/ποιο βιβλίο;
Χ.Μ.: Σχεδόν όλοι όσοι διαβάζω (μην γελάσετε). Ο κάθε συγγραφέας σου δίνει ένα μοναδικό και ιδιαίτερο μάθημα μέσα από κάθε του βιβλίο.

Οι ήρωές σας μπορούν να σας κατευθύνουν ή εσείς και μόνο ορίζετε την συνέχεια και τις τύχες τους;
Χ.Μ.: Μπορεί στην αρχή να κατευθύνονται από εμένα, στην συνέχεια όμως χαράζουν την δική τους πορεία. Εγώ απλώς την καταγράφω.

Τι χρειάζεται κάποιος για να γράψει; Φαντασία ή εμπειρία;
Χ.Μ.: Πιστεύω πάνω από όλα φαντασία. Η εμπειρία είναι κάτι που έρχεται μετά από πολλές δοκιμές.

Τι καθορίζει την επιτυχία σε ένα βιβλίο;
Χ.Μ.: Η ίδια η υπόθεση του πρώτα από όλα. Αν η ιστορία είναι ενδιαφέρουσα, βγαλμένη από την ψυχή του συγγραφέα, ακόμα και αν δεν υπάρξει προβολή του βιβλίου, σίγουρα θα ακουστεί.

Τι την αποτυχία;
Χ.Μ.: Θα έλεγα το ίδιο.

Η βιβλιοφαγία είναι/μπορεί να γίνει κατάχρηση;
Χ.Μ.: Κατά την γνώμη μου τα βιβλία δεν είναι ποτέ κατάχρηση. Ο υπολογιστής ναι, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ναι, όχι όμως και τα βιβλία που έχουν να προσφέρουν πολλά περισσότερα αν τους δίναμε μία ευκαιρία παραπάνω.

Ποιον τίτλο βάζετε στο βιβλίο της ζωής σας;
Χ.Μ.: Δεν θα έβαζα κανέναν. Αν βάζεις ταμπέλα σε κάτι το κατατάσσεις σε συγκεκριμένη κατηγορία. Προτιμώ να είναι απρόβλεπτη.
Ήταν το ερωτηματολόγιο Ριντ Φερστ για τα νέα βιβλία.
Ή αλλιώς, όχι μόνο το ερωτηματολόγιο του Προυστ.
Αν σας άρεσε, δείτε περισσότερες απαντήσεις επιλέγοντας την ετικέτα Ριντ Φερστ
Αν είστε συγγραφέας και θέλετε να απαντήσετε στο ερωτηματολόγιο ακολουθείστε τον σύνδεσμο

Συνεχίστε την ανάγνωση... για να δείτε τί έγραψε η Χριστίνα Μιχελάκη (ξαν-)απαντώντας σήμερα τις ερωτήσεις των σχολικών μας λευκωμάτων.
Τι εστί έρως;
Χ.Μ.: Ένα απρόβλεπτο, αναπάντεχο συναίσθημα που σε συνεπαίρνει και σε οδηγεί όπου εκείνο θέλει.

Πιστεύεις στα ζώδια;
Χ.Μ.: Όχι και τόσο. Το ότι παίρνουμε ορισμένα χαρακτηριστικά από τους πλανήτες ναι, αλλά δεν είμαι με έναν ωροσκόπο στο χέρι. Χαχα

Τι δώρο θα έκανες σε έναν εχθρό σου;
Χ.Μ.: Το πιο αστραφτερό μου χαμόγελο!

Έχεις κατοικίδιο;
Χ.Μ.: Έχω. Μία σκυλίτσα που ακούει στο όνομα Μπουμπού.

Ποια είναι η αγαπημένη σου ομάδα;
Χ.Μ.: Θεματοφύλακες Βιβλίων.

Καραμελάκια ή σοκολατάκια;
Χ.Μ.: Μου βάζεις δύσκολα. Πολύ δύσκολα. ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ!

Μαύρο ή άσπρο;
Χ.Μ.: Άσπρο.

Τι πρέπει να συμβεί μια τέλεια μέρα;
Χ.Μ.: Να ξυπνήσω το πρωί χωρίς να νυστάζω και χωρίς γκρινιάζει ο γιος μου. Παιχνίδι όλη μέρα και αγκαλιές με τους άντρες της ζωής μου.

Τι νούμερο παπούτσι φοράς;
Χ.Μ.: 39-40

Έχεις χόμπι;
Χ.Μ.: Λατρεύω να διαβάζω βιβλία

Ποιο τραγούδι αφιερώνεις στον/στην αγαπημένο/-η σου;
Χ.Μ.: Το All of me

Γράψε μου ένα μυστικό
Χ.Μ.: Αν στο γράψω δεν θα είναι μυστικό

Πεινάς;
Χ.Μ.: Όχι, αλλά ένα γλυκάκι θα το έτρωγα

Τι γνώμη έχετε για τον κτήτορα;
Χ.Μ.: Μέχρι τώρα την καλύτερη! Συνέχισε την υπέροχη δουλειά που κάνεις

Ποιο φαγητό θα ήθελες να είσαι και ποιος θα ήθελες να σε φάει;
Χ.Μ.: Πίτσα, αλλά δεν θα ήθελα να φαγωθώ!

Αν ήσουν λουλούδι, ποιο θα διάλεγες;
Χ.Μ.: Τα κρινάκια

Πότε δάκρυσες τελευταία φορά και γιατί;
Χ.Μ.: Πριν από μία ώρα, όταν ένα πολύ βαρύ αυτοκινητάκι προσγειώθηκε με δύναμη στο κεφάλι μου

Τι όνειρο είδες χθες το βράδυ; (Έστω στην λογοκριμένη του έκδοση)
Χ.Μ.: Ότι ήμουν στις τουαλέτες των Goodys και μια γυναίκα χόρευε με τα εσώρουχα της

Ποιο στιχάκι ή μέρος βιβλίου σε έχει σημαδέψει;
Χ.Μ.: Από στιχάκι εκείνο του Οδυσσέα Ελύτη που λέει, Ήρθαν ντυμένοι φίλοι μου αμέτρητες φορές οι εχθροί μου.
Από βιβλίο, θα έλεγα ο Αλχημιστής.

Πότε αδιαφόρησες τελευταία φορά και γιατί;
Χ.Μ.: Πριν τρεις μέρες. Στην κακία τον ανθρώπων απαντάμε μόνο με την γυρισμένη μας πλάτη

Τι είναι για σένα η ζωή;
Χ.Μ.: Η αγάπη της οικογένειας μου. Μια βραδιά με μοναδικούς φίλους. Ένα καλό βιβλίο. Το τέλος σε μια ιστορία μου

Υπάρχει περίπτωση να μην έχεις απογοητεύσει τον 12χρονο εαυτό σου;
Χ.Μ.: Ούτε μία στο εκατομμύριο. Άλλα ήθελα να κάνω και άλλα έκανα τελικά

Ποιο ήταν το μεγαλύτερο ψέμα που είπες στον εαυτό σου;
Χ.Μ.: Δεν θα ξανά εμπιστευτώ εύκολα ανθρώπους που δεν το αξίζουν

Ποια είναι η πρώτη σου αγάπη;
Χ.Μ.: Ο γιος μου και ο άντρας μου. Δύο σε ένα

Γράψε δύο συναισθήματα που σ’ αντιπροσωπεύουν
Χ.Μ.: Αισιοδοξία και λίγο θλίψη

Τι ήταν αυτό που περίμενες από τη ζωή και δεν το πέτυχες ως σήμερα;
Χ.Μ.: Να δω κάποια από τις ιστορίες μου στο ράφι των βιβλιοπωλείων

Αν γυρνούσες το χρόνο πίσω, τι θα άλλαζες;
Χ.Μ.: Φίλους που αποδείχτηκαν φίδια

Πως βλέπεις τη ζωή σου σε τριάντα χρόνια;
Χ.Μ.: Περιτριγυρισμένη από τους ανθρώπους που με στηρίζουν και με αγαπούν. (Το ελπίζω)

Ποιος/ποια είναι ο/η καλύτερος/-η φίλος/-η σου;
Χ.Μ.: Μπορώ να επιλέξω παραπάνω από έναν;
Ελένη, Αργυρώ και άλλες πολλές

Γράψε μου μια ερώτηση από το σχολικό λεύκωμα που θα ήθελες να απαντηθεί σήμερα
Χ.Μ.: Ποια είναι η μεγαλύτερη σου φοβία; Να μείνω μόνη

Υστερόγραφο
Χ.Μ.: Ευχαριστώ πολύ τον κτήτορα που μου θύμισε τα μαθητικά μου χρόνια. Ήταν ένα μοναδικό ταξίδι.


Απάντησε ο/η
Χριστίνα Μιχελάκη
Σαν σχολικό λεύκωμα
Ή αλλιώς, πως θα απαντούσατε σήμερα τις ερωτήσεις των λευκωμάτων της σχολικής ηλικίας
Περισσότερα σαν κι αυτό ανεβαίνουν υπό την ετικέτα Λευκόιστος
Εκείνοι που απαντούν τις ερωτήσεις προσθέτουν και μία δική τους στη σειρά για τους επόμενους
Ζητήστε κι εσείς να απαντήσετε εδώ

ΔΩΡΑ - Κλικ σε εκείνο που θέλετε για πληροφορίες και συμμετοχές
΄΄Εξι τίτλοι από τις εκδόσεις ΕλκυστήςΌταν έπεσε η μάσκα, Κωνσταντίνας ΜαλαχίαΤο μαγικό καράβι των Χριστουγέννων, Θάνου ΚωστάκηΗ λέσχη των φαντασμάτων, Κυριακής ΑκριτίδουΟ αστερισμός των παραμυθιών, Λίτσας ΚαποπούλουΟ Κάγα Τίο... στην Ελλάδα, Καλλιόπης ΡάικουΠαζλ γυναικών, Σοφίας Σπύρου
Το μονόγραμμα του ίσκιου, Βαγγέλη ΚατσούπηΣκοτεινή κουκκίδα, Γιάννη ΣμίχεληΠλάτωνας κατά Διογένη ΛαέρτιοΚαι χορεύω τις νύχτες, Γαβριέλλας ΝεοχωρίτουΑιθέρια: Η προφητεία, Παύλου ΣκληρούΠορσελάνινες κούκλες, Δέσποινας ΔιομήδουςΆπροικα Χαλκώματα, Γιώργου Καριώτη
Το δικό μου παιδί!, Γιώργου ΓουλτίδηΟι Σισιλιάνοι, Κωνσταντίνου ΚαπότσηΜέσα από τα μάτια της Ζωής!, Βούλας ΠαπατσιφλικιώτηΖεστό αίμα, Νάντιας Δημοπούλου
Η Αμάντα Κουραμπιέ, η μαμά μου, Ελένης ΦωτάκηΟι κυρίες και οι κύριοι Αριθμοί, Κωνσταντίνου ΤζίμαΔεύτερη φωνή Ι, Γιάννη Σμίχελη